Whitianga

9 december 2014 - Whitianga, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen een vroege start. We moesten al vroeg op het vliegveld zijn om de vlucht te pakken naar Auckland. Dit ging goed files en alles totdat we de bagage incheckten toen bleek 1 koffer te zwaar maar ze hadden de andere al door gestuurd nu moesten we drie kilo overladen in onze rugzakken. Bepakt en bezakt bleken we ook nog 45 minuten vertraging te hebben. Eenmaal in de lucht ging het prima totdat we gingen dalen en ik kei erge oorpijn kreeg wat we ook deden dus met een vinger in de oor geland en eenmaal op de grond kon ik na een half uurtje weer horen. De huur auto opgehaald en aan de 179 km lange toch naar Whitianga. Door een lange pass met veel haarspeld bochten, langs de warm water poelen en door prachtige bossen vol met pohutakara bomen kwamen we aan in Turtle cove backpackers hostel waar we ontvangen werden door een hele lieve dame die ons naar de beste fish en chip shop dirigeerde. We hebben heerlijk gegeten uitkijkend op het water en de bergen, jammer dat het hard waait en af en toe regent. Nu de koffers reorganiseren en straks lekker slapen voor een goede start morgen.

1. Sifra:
    9 december 2014
    Heel gaaf!
  2. Rina:
    9 december 2014
    Mooie foto's. Na regen komt zonneschijn. Een fijne rondreis.