singapore

17 januari 2017 - Singapore, Singapore

Zo, na een vrij goede vlucht zijn we aangekomen in Singapore. The orchard city. De eerste tien uur van de vlucht waren heel goed geen turbulentie en fantastische verzorging zoals altijd bij singapore airlines. De laatste drie uur hadden we helaas wat turbulentie maar ach we zijn goed aangekomen en Rina we hebben naar jullie gezwaaid toen we over India vlogen. Singapore airport oftewel Changi airport is reusachtig. Ik had mijn stappen teller om en vanaf onze aankomst gate tot het vliegveld hotel in de andere terminal was 2,3 km. Eenmaal in het aerotel hebben we geprobeerd te slapen maar jammer genoeg was er een schreeuwend kind aan de andere kant van de gang en kwam daar niet heel veel van.  Uiteindelijk zijn we maar even wat gaan eten in de terminal en een wifi code gehaald. Even langs wat winkeltjes en nu terug op de kamer waar Jeroen helemaal knockout is gegaan en ik nu de blog bijwerk. Over 5 uurtjes zijn we alweer aan board en vliegen we door naar christchurch. Hopelijk wordt dat ook een rustige vlucht maar volgens mij is er een storm aan de gang of voorspeld voor christchurch dus even afwachten.