Richmond New Zealand

1 januari 2015 - Richmond, Nieuw-Zeeland

Zo nu is het voor iedereen nieuw jaar en wij hebben het twee keer gevierd, het was ook wel een feestje waard. Vanmorgen zijn Jeroen en ik een stuk wezen wandelen en hierna vuurwerk gekeken via de skype die Felicia voor ons had aangezet. Vanmiddag zijn we naar een cavia stad geweest met een mooie winkel erbij en we hebben weer wat dingetjes gekocht, straks hebben we nog teveel gewicht in de koffers en moeten er dingen achterblijven! Hierna zijn we overgestoken naar een boerderij waar ze vers fruit groeien en waar je zelf kunt plukken, we hebben niet zelf geplukt maar wel heerlijke fruit ijs gegeten in de zon. Toen op naar Wow, wow is een museummet oude autos en draagbare afval er worden enorme mooie dingen van gemaakt. De mannen hadden geen zin en zijn naar het cafe ernaast geweest om iets te gaan drinken.
Hierna zijn we met zijn alleen naar het strand, het waaide erg hard en het was laagtij maar het water was heerlijk warm en we hebben er een he.e tijd ingestaan, gevolg was dat we de schoenen vergaten en omdat de tij aan het inkomen was zag ik ineens dat de schoenen nat werden, met een sprintje, ahum, er naar toe en gevolg natte schoenen en een natte broek van de zee, ach ja hoort erbij. Nu zijn Pieter en Helen boodschappen doen want we gaan met zijn alleen bbq en de kinderen gaan zwemmen, al met al een fijne dag en een leuke afsluiting van onze roadtrip met familie want helaas morgenochtend is het alweer voorbij. Wij trekken dan verder naar Motueka en zijn vervolgen hun eigen vakantie. Jongens het was gezellig zo samen, op naar volgende keer.