Picton

29 december 2014 - Picton, Nieuw-Zeeland

Vandaag is alles een beetje anders gelopen dan we hadden gedacht omdat Brittany naar de dokter moest, gelukkig viel het allemaal mee. Vanmiddag naar Blenheim geweest naar Peter Jacksons aviation museum. Het waren allemaal vliegtuigen ui vroegere tijden en o.a een rode baron vliegtuig maar ze werden prachtig tentoongesteld. Tja wat wil je ook als de regisseur van Lord of the Rings de eigenaar is. Daarna naar een wijnerij voor een proeverij want dit is natuurlijk wijn gebied. Helaas vond ik er maar 1 lekker en die was sprankelend wat weer niet lekker was. Wij hadden een tafel buiten maar ze hadden ook zitzakken, helaas waren die bezet. Ineens ging een groep weg en konden wij er gaan zitten. We bestelden een platter met vlees en kaas maar ze brachten het naar onze tafel echter wij waren niet van plan op te staan dus hebben we heerlijk op het grasmet zijn 9 gegeten en gedronken, ze waren volgens mij niet erg blij met ons want ze gingen sluiten en wij bleven maar liggen, het was ook heerlijk buiten. Uiteindelijk hebben ze ons nog net niet buiten gezet en zijn we toch maar gegaan. Nu gaan we morgen naar een eiland in de baai die heet Lochmara, we gaan met de watertaxi dus ik ben heel benieuwd hoe het zal zijn.

1. Rina:
    6 januari 2015
    Je komt uit Nederland of niet!