Lochmora

31 december 2014 - Lochmara Bay, Nieuw-Zeeland

Vandaag gaan we met de watertaxi naar lochmara resort. Het was lastig om de autos te parkeren want we hadden natuurlijk drie plekken nodig. Uiteindelijk is het gelukt gelukkig, nu maar hopen dat ze niet leeg gejat zijn als we er morgen terug komen, haha. De rit met de taxi was mooi en nat want door de snelheid spatte het water omhoog en werdt vooral Brittany behoorlijk nat gespetterd. Eenmaal aangekomen werden onze koffers opgehaald met een golf karretje en moesten we gaan inschrijven voor alles wat we wouden doen. We hebben een drukke dag voor de boeg. Eerst gingen de anderen allemaal kajaken en zwemmen in zee, de zon scheen volop dus er was zeker plezier. Hierna hebben we samen met Wayne iets gegeten in de zeer dure cafe maar ach het is maar 1 keer vakantie toch. Na het eten zijn we wezen kijken naar het voeren van de kippen, varkens, aalen en de karakieten die hier op het eiland wonen. Ze hebben ookeen baby zeehond die steeds naar mij blafte. Hij was zooooooo schattig dat je hem zo als huisdier zou willen hebben. Toen was het tijd voor de boom schommel Helen, Ryan en Brittany hebben hem gedaan, knap hoor want het was erg hoog. In het water onder de schommel zwom een hele grote stingray dus dat was wel een beetje eng. Om vier uur was er ingeschreven voor de flying fox een zipwire Iedereen behalve Peter , Lucy en Ik hebben hem gedaan. Nu is iedereen een beetje aan het relaxen en over een half uur gaan we eten en dan om 20.30 hebben Jeroen en ik het badhuis geboekt om te badderen in twee baden die uitkijken op de zee/baai. Hierna kunnen we nog glowworms gaan kijken en de fosfor zee als we geluk hebben. Al met al een drukke dag vandaag.