Milford sound

14 januari 2015

Zo vannacht eerst heerlijk wakker geworden om 12.40 door een aanstormende aardbeving, eerst een hoop kabaal dan heftig schokken en dan schommelen alsof je op een boot zit. Hierna natuurlijk bijna geen oog dicht gedaan omdat je vol zit met adrenaline. Effin om 5.00 liep de wekker af omdat we een rit van 2,5 uur voor de boeg hadden voor de cruise op de milford sound. Een hele mooie rit maar jammer dat ik ziek werd doordat we niet veel konden eten van te voren. Eenmaal aangekomen werden we letterlijk aangevallen door sandflies duizenden zwermden om je heen het was echt te gek, gelukkig hadden we spray bij ons en zij we meteen gaan sprayen, hierdoor bleven wij verstoken van de meeste steken, haha. We hadden een vrij grote boot gelukkig en het zag er allemaal rustig uit. Eenmaal uit de baai zagen we meteen miter piek jammer dat de top niet te zien is vanwege de bewolking maar die ziet er dus uit als de myter van een bisschop vandaar de naam. Hierna een prachtige waterval die 120 meter naar beneden klettert, doordat de bergen zo hoog zijn o

1. Rina:
    14 januari 2015
    Soms zit het mee en soms zit het tegen. Aardbevingen, sandflies en ziek op de boot, maar verder oké. En zo maak je van alles mee!