Milford poging 3

14 januari 2015 - Milford Sound, Nieuw-Zeeland

Een super snelle rivier waar een verhaal staat over de kleding van een maori opperhoofd en het verband met de rivier. Daarna stoppen we bij de chasm dit is een hele diepe kloof waar je de kracht kunt zien van de milford watervallen. Eenmaal bovenaan de waterval kun je naar beneden kijken door gaten die geslage zij in de rotsen hoe het water letterlijk 200 meter naar beneden klettert. Volgende stop waren de spiegel meren, helaas waaide het weer te hard en was er niet echt een goede spiegel. Volgende stop was een ravijn maar wat we vooral erg leuk vonden was de kia die zomaar ineens verscheen. Eenmaal thuis waren we doodmoe het was ook al 16.00 uur dus hebben we allebei een dutje gedaan zoals het oude mensen ook betaamt. Om 19.00 zijn we gaan eten in een heerlijk grill restaurant hier om de hoek. Morgen gaan we eens even niks doen benhalve winkelen want we zijn allebei maar vooral ik erg moe en hebben een rust dagje nodig. Overmorgen gaat de reis naar Invercargill.

1. Rina:
    22 januari 2015
    In Nederland zie je ook veel Kia's. En zie je ze niet op de weg dan zijn er nog speciale showrooms waar de Kia tentoongesteld wordt haha.
  2. Rina:
    22 januari 2015
    In Nederland zie je ook veel Kia's. En zie je ze niet op de weg? Dan kun je naar speciale showrooms waar de Kia tentoongesteld wordt haha.