Hamilton

17 december 2014 - Hamilton, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen zijn we naar de kiwi farm geweest, wat een schatjes, ze zijn echt heel grappig, helaas mocht je ivm hun nacht gedrag geen fotos maken.
Daarna zijn we doorgereden en toen kwamen we in een dorpje met een heel oud politie buro en een echte jailhouse. Er was ook nog een kleine woning die aan de militaren werd verhuurd in de jaren 1880. Eenmaal in Hamilton gekomen begon het te onweren en heel hard te regenen, onvoorstelbaar maar wij hebben nog mazzel in Auckland was het nog erger. Morgen nog naar Auckland terug en de auto inleveren.

1. Rina:
    18 december 2014
    Astrid, hoeveel kansen krijg je nog? Bij de Whangamata falls, terwijl Jeroen naar beneden is via de bush en waarschijnlijk te pletter valt zit je te denken hoe je hem anders van kant zal maken. Grapje natuurlijk schrijf je nog; ja, ja, wat moet ik daarvan denken? Bij de Moari's wilden ze hem ook al niet hebben en blijkbaar is de jailhouse ook aan hem voorbij gegaan. Ik denk dat je de komende 25 jaar nog aan ons Jeroen vast zit. Kunnen we in ieder geval nog vaak bij elkaar op visite, Jeroen in zijn gestreepte pak de Haka dansend!!!
  2. Rina:
    18 december 2014
    Niet naar de paardenrennen geweest? Zo kunnen we nooit meedelen in jullie rijkdom!!!
  3. Sifra:
    19 december 2014
    wat jammer dat je geen foto's mocht maken...