Cadburys en Oamaru

19 januari 2015 - Oamaru, Nieuw-Zeeland

Mjam mjam vanmorgen de cadbury factory tour gedaan. We hebben heerlijke chocolade gekregen en geproefd. Als je dit jaar nog paas eieren krijgt van Cadbury dan zijn dat de laatste die nog in Nz zijn gemaakt want deze afdeling gaat verhuizen naar Australie. We hebben natuurlijk ook lekkere chocolade gekocht, voor wie, dat zien diegenen wel als we terug zijn. Hierna zijn we naar de Moeraki boulders gegaan, dit zijn grote ronde stenen die in de tij van de zee liggen. Wij waren er net toen de tij uitging, kei eng de golven kwamen nog tot je schoenen en je kon nergens heen want je had de cliff naast je. Toch heeft Jeroen zijn fotos kunnen maken. In Oamaru kregen we weer een upgrade in het motel dus na heerlijk te hebben gedouched gaan we zo naar het strand on naar de inkomende penquins te kijken.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Pa Vorstenbosch:
    19 januari 2015
    Zojuist met papa foto´s zitten kijken. Hij is zeer benieuwd naar de verhalen die bij deze foto´s thuis horen. Hij hoopt dat jullie nog een leuke vakantie hebben en als jullie thuis komen hem spoedig komen bezoeken.
  2. Rina:
    22 januari 2015
    Dit jaar voor ons geen paaseieren!