Syl en Ken

24 december 2014 - Loburn, Nieuw-Zeeland

Na een hartelijk ontvangst in Oxford door syl en Ken hebben we gezellig gebuurt en lekker gegeten, savonds hebben we de dvd gezien When a City falls over de aardbeving, erg indrukwekkend zo zelfs dat we hem gaan kopen. Gisteren zijn we naar pink sugar geweest een kei gezellig thee huisje voor Devenshire thee. We kregen allemaal iets te drinken en twee heerlijke scones met jam en slagroom. Alles in de zaak was roze of heel erg engels ,, geweldig. Daarna zijn we naar de galerij geweest die ernaast zat prachtige werken maar helaas wel erg duur. Toen op naar Santas grotto dit was super een hele stal die is omgetoverd door mensen en veel hulp van ondernemers in santas werkplaats, alles was er van een ruimte voor de rendier tot een slaapplaats voor santa. Het was heerlijk weer dus gingen we ook nog naar Ashley gorge, dit is een kloof met een snelstomend rivier erin. Het water is een hele mooie groene kleur maar erg koud. Terug naar huis en na het eten is Jeroen naar de workingmans club voor wat drinken met Ken en twee maten en ik ben met Syl naar Sandy gegaan. Vanmorgen weer in de auto richting Loburn naar Rene en Angela.