bbq

24 januari 2015 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Gisteren is Jeroen wezen mountain biken en ik ben even naar de winkel geweest met Jackie want er was er een grote bbq want Ollie was jarig. Het was bere gezellig heel de Floris familie was er en Syl en Ken en Lynn de moeder van Jackie. Aan het einde van de avond komt dan toch het moment waarop er van veel mensen afscheid genomen moet worden, heel naar is dat je weet dat je sommige mensen nooit meer zult zien. Vandaag staat er weer afscheid gepland van Roberts familie en Peters familie, en van de auto ons trouwe yaris die ons overal heen heeft gebracht. Met dit autotje hebben we 3875 km gereden in 4 weken en met de andere yaris op het zuid eiland 1785 dus de yarisjes hebben het goed gedaan. Veel tranen zijn er gisteren gevallen en vandaag nog veel meer denk ik. Vanmiddag naar Renee en dan langzaam aan alles weer inpakken voor de reis terug op donderdag. We hebben gisteren uitgerekend dat we ruim 40 uur onderweg zullen zijn dus poeh he.

1. Rina:
    26 januari 2015
    Heel wat kilometers gemaakt, herenigt met familie, heel veel gezien, heel veel onvergetelijke momenten, heel veel gelachen maar ook heel veel tranen. Alles bij elkaar: een reis voor het leven!