Akaroa

28 januari 2015 - Loburn, Nieuw-Zeeland

Vandaag zijn we naar Akaroa geweest, een prachtig klein frans settelers dorpje op de peninsula. Het is wel ver rijden en een bergachtige draaierige weg dus ik was blij dat we er waren. We hebben er rond gewandeld en gewinkeld en natuurlijk nog 1 echte fruit ijsje gegeten. Op de terugweg kwamen we in de file waardoor het erg lang duurde eer we thuis waren en ik nu helaas helemaal niet lekker van ben maar al met al was het zeker de moeite waard. Vanavond hebben we geprobeerd in te checken maar dat lukt niet. We proberen het morgen nogmaals en anders moeten we helaas 1,5 uur eerder op het vliegveld zijn om het daar te doen. Nu maar lekker slapen want het worden een paar vermoeiende dagen.

1. Rina:
    29 januari 2015
    Oost West (straks) Thuis Best. Dan weer een paar daagjes lekker uitslapen en bijkomen van de reis voordat het dagelijks leven weer begint. Overigens houdt de zomerkleren in de koffer en de sneeuwschoenen bij de hand, want het kan zomaar winters weer zijn als jullie aankomen. Tot weerziens in Sint-Michielsgestel!