25 jaar getrouwd.

12 januari 2015 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen begon onze speciale dag met ontbijt op bed door de roomservice. Na dit heerlijk ontbijt zijn we de stad ingegaan om een afspraak te maken voor Jeroens kado die hij graag wou, fotos krijg je morgen. Hierna zijn we lekker wezen lunchen en relaxen en daarna terug naar het hotel om te douchen en om te kleden voor het vernieuwen van onze geloftes, aangekomen lag er een kaart van tante syl, erg lief. Gisteren zag het er heel naar uit maar vandaag is het gelukkug prachtig weer. Om half zeven ging het gebeuren, toen de celebrant echter kwam was ze de fotograaf vergeten mee te nemen dus moest ze eerst weer weg maar toen ze terug kwam gingen we van start. Met het meer op de achtergrond en de voeten op het strand samen met de nodige tranen hebben we onze geloften vernieuwd. Hierna ging de champagne open die we hebben gehad van Renee en Angela na het proosten kwam er nog een verrassing de kinderen hebben via Angela een kado laten bezorgen bij Phillipa, ze hebben een herrinnerings boom gekocht super leuk. De boom gaat mee naar Loburn waar we hem in de tuin van Renee zullen planten zodat we weten dat hij alle liefde krijgt die hij nodig heeft. Na een aantal fotos gaan we allemaal ons eigen weg en gaan wij eten in het het restaurant in het hotel. Nu zitten we lui op de bank uit te buiken, we hebben net een kaart geopend die Chris en Liesbeth hadden meegegeven voor vandaag, bedankt daarvoor, iedereen bedankt voor alle leuke attenties en felicitaties vandaag.

1. Rina:
    12 januari 2015
    Wat een gelukkig en nog steeds verliefd stel! Van harte gefeliciteerd en geniet nog na van deze once in a lifetime experience.
  2. Pap:
    12 januari 2015
    Gefeliciteerd met jullie trouw dag en dat jullie nog maar lang gelukkig mogen zijn . Pap
  3. Piet en Maria:
    Hoi Jeroen en Astrid,
    Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag. Leuk dat jullie zo onverwachts verrast zijn met een boom door de kinderen. Nog een fijne vakantie.
  4. Felicia:
    12 januari 2015
    Fijn dat jullie zo'n fijne dag en mooie ceremonie hebben gehad. Maar toch jammer dat wij hier niet bij konden zijn! Heeeel veel kusjes van ons!
  5. Mia:
    13 januari 2015
    Zo te lezen hebben jullie een fijne start gemaakt voor de komende 25 jaar. Dat jullie liefde alleen nog maar meer mag worden dan het nu al is. Nog een fijne vakantie. xxx
  6. Claudia:
    13 januari 2015
    Wat leuk zeg veel plezier op de vakantie